Mi a sikerdíjas keresőoptimalizálás?

Sikerdíjas keresőoptimalizálás esetében csak akkor kell fizetni, ha sikeres volt a keresőoptimalizálás. Együtt átbeszéljük, hogy milyen kulcsszavakra szeretnél elől lenni. Ezután megnézzük, hogy az általad választott kulcsszavakra milyen keresés van. Közösen kiválasztjuk a kulcsszavakat, amire előre szeretnél kerülni a találati listán. Ezt szerződésben meghatározzuk, majd a megállapodott kulcsszavakra végezzük el a keresőoptimalizálást.

Kulcsszó kiválasztási folyamat keresőoptimalizáláshoz

  • Megkérünk, hogy válaszd ki azokat a kulcsszavakat, melyekre előre szeretnél kerülni a Google találati listáján.
  • Miután megkaptuk a kulcsszavakat, bevizsgáljuk azokat, hogy valóban érdemes-e ezekre optimalizálni.
  • Sok esetben tapasztaltuk, hogy ügyfeleink szakmai szemmel állnak hozzá a dolgokhoz, így helytelen kulcsszavakat választanak ki, amelyekre a felhasználók nem keresnek, mert kifejezetten márkanevet vagy egy, a nem mindennapokban használatos kulcsszót választott. Ezekben az esetekben egyszerű lenne a dolgunk a keresőoptimalizálással, viszont az ügyfeleink nem lennének elégedettek, mert egyáltalán nem vagy csak minimális hasznot hozna nekik.
  • Szintén gyakori, hogy ügyfelünk viszonylag jó kulcsszavakat választ, de a kutatás során találunk neki jobbat, amire sokkal nagyobb a havi keresés, ezért inkább arra érdemes az üzleti weboldalát, vagy webshopját keresőoptimalizálni. Nem mindegy, mekkora szelet jut egy tortából… azaz, ha olyan kulcsszót találunk, amire jóval nagyobb a keresés, akkor több vevőnk lesz

Árak meghatározása sikerdíjas keresőoptimalizálás esetén

  • Sikerdíjas keresőoptimalizálás esetén nem fix árakkal dolgozunk, mivel minden kulcsszó más és más. Nem mindegy, hogy egy kulcsszóra a találati lista százezres nagyságrendű vagy pedig több milliós. Azaz meg kell határoznunk egy keresési (hány ember keres adott kulcsszóra egy hónapban) és a találati (adott kulcsszóra a google kereső hány releváns weboldalt talál) rátát.
  • Ahhoz, hogy be tudjuk árazni az adott weboldal optimalizálási díját, a fent említetteken kívül még jó pár vizsgálatot szintén el kell végeznünk, mint például az alább olvashatók:
  • Meg kell vizsgálnunk a weboldal tartalmát, hogy van-e elegendő releváns tartalom, amelyet kiegészíthetünk, átírhatunk.
  • Hány link mutat az üzleti weboldalunkra
  • Konkurencia elemzés
  • Milyen régi a domain név
  • Jelenleg hol helyezkedik el a weboldal a találati listán. Milyen erősek a kiválasztott kulcsszavak.
  • Van-e értelme a kiválasztott kulcsszónak, kulcsszavaknak. És még sorolhatnánk…

A lényeg, hogy nem tudunk árat adni azonnal, mert a kérést fel kell mérnünk. Ez egy komplex folyamat, a felmérés jó pár munkaórát vesz igénybe, főként sok kulcsszó esetében.

Te legyél az első a keresőkben, ne a konkurenciád!

Micsoda?...igen, könnyen lemaradhatsz a jó helyezésről, és így a jó üzletről is !

Hatékonyan keresőoptimalizált Weboldal nélkül a lehetséges ügyfeleid és megrendelőid jelentős részének egyszerűen láthatatlan vagy. Manapság a legtöbb ember már a neten keres. Ha ott vagy a neten, de nem jössz fel elől a keresőkben mert az üzleti weboldalad nem keresőre optimalizált, akkor rengeteg lehetséges üzletet veszíthetsz.

Milyen egy hatékony üzleti weboldal?

Az internetezők 90%-a a Google keresőt használja. Csak begépeli, amit szeretne, és a feljövő oldalakból maximum az első  pár oldalt,  de gyakorta csak az első oldalon szereplő találatokat nézi át.

Tehát a hatékony weboldal annyit tesz, hogy az általad előre meghatározott kulcsszavakra a Te weblapod, webáruházad a találati lista első oldalán van.

Szeretnéd, ha a te weboldalad is a kereső első oldalán lenne?

Mit szólnál hozzá, ha azt mondanám, hogy nem csak hogy előre hozzuk az oldaladat, de tudod mit, azt mondom, hogy csak akkor fizess, ha tényleg adott, a szerződésben megállapodott oldalon, helyezésen van az üzleti weboldalad. Ez a sikerdíjas keresőoptimalizálás. A Sikerdíjas keresőoptimalizálásnak van egy alap induló költsége, amelyet a kulcsszó bevizsgálása után az árajánlatban jelezni fogunk.

Keresőre optimalizált tartalom

Szuper dolog a keresők első oldalán lenni, de amennyiben a honlap mégsem azt tükrözi, amiért a látogató kattintott, el fog menni és nem válik belőle vevő. Azaz a weboldaladnak nemcsak szépnek, letisztultnak, könnyen kezelhetőnek kell lennie, hanem meg kell fogja a látogatóidat, hogy végül majd nálad vásároljanak, téged válasszanak. Ha úgy érzed, hogy a szövegírás nagyon messze áll tőled, de szeretnél ütős, keresőre optimalizált szöveget az oldaladra, akkor az alábbi linkre kattintva kérj ajánlatot, akár erre is!

Ajánlatot kérek weboldal készítésre és / vagy egyéb, weboldalhoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatásra

A sikeres keresőoptimalizálás tartalmi elemei

  • Weboldal elemzés (ha van már honlapod)
  • Kulcsszó kutatás
  • Konkurencia elemzés
  • Kulcsszavas Google pozicionálás
  • Tartalom átírása, kiegészítése
  • Új, releváns tartalom írása (Te írod, vagy ránk is bízhatod)
  • Linképítés, linkmarketing
  • Weboldal statisztika (opció)
  • Online marketing stratégia kidolgozása (opció)

Minden ügyfelünknek, akik minket bíznak meg a honlap készítési vagy webáruház készítési szolgáltatásunk keretében webshopjuk, weboldaluk elkészítésével, és legalább 7 menüpontos weblapot kérnek, azoknak egy 60.000 Ft értékű – online marketing stratégiák – konzultációt adunk ajándékba.

Miért lesz jó, ha a honlapod az első helyen lesz a keresőben?

Amennyiben az első oldalon szerepel az üzleti weboldalad a keresőben, akkor azok, akik a célcsoportodba tartoznak, könnyen rátalálnak a weboldaladra, így igen nagy az esélye, hogy a te honlapodról, vagy a webáruházadból fognak rendelni, vagy pedig a te szolgáltatásaidat fogják igénybe venni.

Ma már nem elég, ha újságokban hirdetünk. Lehet, hogy a potenciális vevőid nem olvassák pont azt az újságot, amiben hirdetsz. Ráadásul nagyon drága egy újsághirdetés. Vannak akik hetente hirdetnek, viszont egy keresőbarát honlap – attól függően, hogy hány menüpontot tartalmaz – akár egy havi hirdetés árából megvan és örök életre szól. 

Sokan hirdetnek különböző közösségi média felületeken. Ezeknek is megvan az ideje. Nagyon jól jöhet egy-egy kampánynál, új – még nem ismert – termékeknél, de aki folyamatosan hirdetni szeretne ezeken a felületeken, az igen komoly költségekre számíthat. Sok ügyfelünk pont azért került hozzánk, mert több százezer forintot költött havi szinten hirdetésekre. Miután elkészítettük az új oldalát – amin utána sikerdíjas keresőoptimalizálást szolgáltattunk neki – 80%-kal csökkentettük a korábbi hirdetésre szánt költségeit.


Zárd ki a konkurenciád!

Legyél az első a szakterületeden, akinek keresőbarát honlapja, keresőbarát webshopja van, amivel rengeteg új vevőt tudsz bevonzani, ezáltal könnyedén növelheted a bevételeid.

Ha mi készítjük el a keresőbarát weboldaladat és a konkurensed netán kopogtat az ajtónkon,  úgy ebben az esetben neki már nem tudjuk ezt a szolgáltatást nyújtani, hiszen két azonos témájú honlapból nem lehet mindkettő az első 🙂 De etikai okokból sem tennénk.

Ha szeretnél elől lenni a keresőben és több érdeklődőre, több vevőre – ezáltal magasabb bevételre – szert tenni a keresőoptimalizált weboldaladdal, úgy töltsd ki az alábbi űrlapot. Kérlek figyelj, hogy az adataidat helyesen add meg. Ha tudunk, még ma keresünk, ha nem, másnap kapsz tőlünk egy email-t. Amennyiben hétvégén írsz nekünk, úgy a legközelebbi munkanapok keresni fogunk téged. Amennyiben esetleg még nincs weboldalad, vagy pedig új honlapot, webáruházat szeretnél, kérlek a Kulcsszavak, információk mezőbe írd meg ezt is.

Kérlek add meg, hogy milyen kulcsszavakra szeretnéd optimalizálni az oldalt, oldalakat, milyen témakörben van szükség kiegészítésekre, cikkekre.