Mivel nem tudjuk pontosan, hogy mikor jön el ennek a vége, csak remélhetjük, „hogy már májusban minden jobb lesz”.  Épp ezért nem engedhetjük meg magunknak, hogy majd csak akkor kezdjünk el gondolkodni az újraindításon, amikor „végre eljön majd a várva várt pillanat”.

Már MOST kell megtervezzük, kidolgozzuk az Újraindítási Stratégiát. 

Már most kell előkészíteni hogy amikor eljön a pillanat, akkor milyen kampányaink lesznek.

Már most kell kialakítani az értékesítési weboldalak új ajánlatait, szövegét. Ha régi az oldalunk, most van itt az ideje, hogy felfrissítsük, hogy a kor követelményeinek megfeleljen. Legyen mobil- és keresőbarát, átlátható, egyszerű, szép letisztult. Kerüljenek fel rá új, hasznos tartalmak.

Mint ahogy azt most megtapasztalhattuk, a szükséglet idejére átalakult a gazdasági rendszer a fogyasztói szokások megváltozása miatt. És azok, akik azt gondolják, hogy amikor ennek vége, minden visszatér a régi kerékvágásba. Nekik tudniuk kell, hogy ennek nagyon kicsi a valószínűsége. Akik nyomon követik a világunk gazdasági eseményeit, elemzőit, azok tudják, hogy már semmi nem lesz a régi.

Az utóbbi években is már egyre nagyobb részt kívánt magának az online piac, ami a visszatérés után még inkább erősödni fog. Egyre több cég tapasztalja meg az erejét, az előnyeit, a gyors haladást, a biztos jövedelmet, amit biztosítani tud az online jelenléttel.

És most van a legnagyobb szükség arra, hogy folyamatosan tartsuk a kapcsolatot az ügyfelekkel, olvasókkal, feliratkozókkal! Segítsünk nekik hasznos információval, jó ötletekkel, és – a helyzetre való tekintettel – kedvezményekkel is.

Akinek még nincs weboldala /webshopja, annak érdemes elgondolkoznia rajta, hogy legyen  neki – mihamarabb! Hogy miért?

Sokan, most nagy bajban vannak, mert ebben a helyzetben nem tudtak gyorsan adaptálódni a kialakult helyzethez. Sok cég ment már most tönkre, főként a 10 fő alatti mikrovállalkozások. Mennyire jó lett volna sokuknak, ha van legalább egy weboldaluk, ahonnan tudnának kommunikálni az ügyfeleikkel, de sajnos eddig csak az offline üzletre helyezték a hangsúlyt.

Sok, eddig offline üzemelő, főként kereskedelemmel foglalkozó üzletet megmenthetett volna, ha lett volna webshopjuk, mert tovább tudtak volna üzemelni online.

Nem hagyhatjuk figyelmen kívül ezt, muszáj meglátnunk a mostani trendeket és előre felkészülni a változásokra. Mert csak azok a cégek/vállakozások fognak életben maradni, akik megértik, elfogadják azt, ami most történik és rugalmasan tudnak idomulni az eljövő időszak új igényeihez.

Rengeteg üzletág van, aki gyorsan adaptálta a cégét a kialakult helyzet új igényeihez. Gondolok itt például, edzőkre, jóga oktatókra, akik már online tartják az óráikat. Az eddig offline működő tantermi tanfolyamokat online tanfolyamokká alakította át jó pár innovatív cég az elmúlt hetekben. Tárgyalások lebonyolítása skype/viber vagy más alkalmazás segítségével, konferenciákat tartanak meg online, amiért eddig hatalmas bérleti díjakat fizettek a szervezők, és még sorolhatnám.

Érdemes a felmerült igények elé menni, és átalakítani úgy a cégünk, hogy online is működőképes legyen. Sokan félnek, nem mernek lépni,  pedig ez a helyzet is azt mutatja, hogy muszáj innovatívnak lennünk. Sok iparágban már most vannak cégek akik nem tétlenkedtek, s belevágnak online, vagy profilt módosítottak aszerint, hogy mit tudnának megcsinálni, jól kiszolgálva, minőséget adva az ügyfeleket. Akik adott iparágakban hamarabb lépnek, hamarabb kezdenek áttérni az online üzemmódra, ők lesznek ennek a helyzetnek a nyertesei.

Legyen a Te céged is a nyertesek között, legyen neked is pénzthozó értékesítési weboldalad/webshopod! Még nincs minden veszve. Igény esetén összekötve üzleti szoftvereinkkel, amelyek tökéletesen alkalmasak a Home office-ban végzett munkákhoz.

Ismerjük a mondást, miszerint bátraké a szerencse, ezt megspékelem azzal, hogy: A bátraké, gyorsaké, innovatívaké a szerencse!

Miből áll össze egy-egy weboldal csomag?