Weblap készítés lépései

Webáruház, weblap készítés lépései

Itt láthatod, hogy mi, a Starsoftnál hogyan fogunk hozzá egy weboldal elkészítéséhez

 

I. Árajánlat kérés

Miután kitöltötted és elküldted a weboldalunkon található árajánlatkérő űrlapot az általad  elküldött adatok, szolgáltatások, és egyéb információk, kérések alapján, küldünk egy előzetes ajánlatot, amiben összeállítunk egy személyre szabott ajánlatot;

  • várható költséggel,
  • határidővel,
  • és egyéb fontos fontos tudnivalókkal (előtte mindenképpen keresünk telefonon vagy e-mailben, hogy egyeztessünk ha vannak kérdéseink – és lesznek 🙂 ).

Amennyiben pontos elképzeléseid vannak a leendő honlapodról, webshopodról, akkor küldd az elképzelésed leírását és az alapján készítjük az ajánlatodat.

 

II. Konzultáció- személyes, vagy online, – az információk begyűjtése

Megismerkedünk a cégeddel, majd minden szolgáltatást ami az árajánlatban szerepel átbeszélünk, hogy valóban egy és ugyanazon dologra gondoljunk a honlapkészítés, vagy a webáruház fejlesztés során.

Abszolút nem mindegy, hogy valaki csak egy céges megjelenést szeretne a weben, vagy pedig értékesítési weboldalt, ahol eladni kíván egy-két terméket (esetleg szellemi terméket, tanulmányt, ebookot, stb.) vagy pedig sok terméket szeretne értékesíteni a weboldalán keresztül (webáruház).

Megbeszéljük, hogy van -e már valamilyen elképzelésed a leendő weblapod, webshopod arculatáról, kinézetéről (színek, formák, stb.). Amennyiben a cégednek, vállalkozásodnak már van egy komplett arculata, logója, akkor ahhoz fogjuk igazítani a webdesign-t (persze új vagy más külsőt is készíthetünk, ez csak rajtad áll).

 

III. Az árajánlat véglegesítése

Az ajánlatot, azaz a pontos árat, csak a megbeszélés után tudjuk 100%-osan pontosítani, véglegesíteni. A tapasztalat azt mutatja, hogy a tárgyalás közben igen sok esetben kiderül, hogy a leendő weboldal tulajdonosnak másra is szüksége van, mint amire először gondolt, plusz jön rengeteg ötlet is, hogy mit-hogyan lehetne megvalósítani, ha már elkezdünk egy ilyen projektet.

 

IV. Szerződéskötés

A szerződéskötés csak azután lehet, hogy az ajánlatot elfogadtad és megértetted: ne legyen az, hogy nem azt kapod amit kérsz.

A szerződés tételesen tartalmazza a honlapkészítés menetét, pontosan részletezi, hogy a honlap, webáruház milyen funkciókat fog tudni, milyen részekből áll, hány munkanapon belül lesz kész. Ezen felül a fizetési ütemezéseket, a beépíthető egyéb bővíthető modulokat, szoftvereinkkel való kapcsolódási lehetőséget is (persze, ha kértél).

 

V. Online marketing tanácsadás- online marketing stratégiák

Konkurencia elemzést, piackutatást is végzünk, segítünk megtalálni a weboldaladra, webáruházadra a lehető legcélravezetőbb kulcsszavakat. Ezekre optimalizáljuk a leendő honlapodat, webshopodat, így segítséget tudunk nyújtani abban, hogy az célpiacod megtalálja a weboldaladat, webáruházadat, és abban is, hogy hogyan szólítsa meg a lehető legnagyobb eredményességgel a célpiacodat.

Segítünk, hogy a honlapodon, webáruházadon a szövegek megfelelőek legyenek a keresőoptimalizálási szempontból, az értékesítési oldalaknál pedig marketing szempontból, aminek kiemelkedő szerepe van az eladásnál.
Igény esetén tudunk segíteni az információ összegyűjtésében, és mindabban amik hozzájárulnak ahhoz , hogy a weboldalad, webshopod sikeres, sok látogatót, vevőt, pénzt, profitot termelő honlap, webáruház legyen.

Igény esetén komplex online marketing tanácsadást kérhetsz, amelynek keretében elmondjuk, hogy milyen alkalmazásokra, feladatokra lesz szükséged ahhoz, hogy az weblapod sok látogatót hozzon, amelyekből több vevőd, így egyre nagyobb profitod lesz. Itt nem kifejezetten a keresőoptimalizálásra gondolunk, hiszen ha valaki első a keresőben egy termékre, még nem biztos, hogy tőle fognak vásárolni. Ehhez ennél komplexebb marketing stratégiára van szükség. Ezt a tudást a weboldalad értékétől függően ajándékba is adhatjuk.

Elmondjuk azokat az internetes, online szövegírási szempontokat, technikákat, amikre nagyon oda kell figyelned a szöveges tartalom megfogalmazásakor. Szintén kiemelkedően fontos, hogy a weboldal tartalma és a honlapjának az URL-je keresőbarát legyen, mely hozzájárul a sikeres keresőoptimalizáláshoz, ami sok látogatót fog hozni a weboldaladra, webshopodra.

 

VI. Látványterv – honlap, webáruház designjának – elkészítése

Az online marketing tanácsadás során beszélünk a honlap megjelenéséről, ami nem kizárólag a kinézetére vonatkozik, hanem arra, hogy felhasználóbarát legyen. Fontos, hogy letisztult, könnyen navigálható legyen a weboldalunk, webáruházunk, hisz ha a látogató nem találja amiért feljött a honlapunkra, akkor elvesztettük őt, többé már nem valószínű hogy visszalátogat a honlapunkra.

Elmondjuk azt is, hogy milyen módszerek vannak arra, hogy a weboldalunkra látogatókat úgymond megfogjuk magunknak:)

Az online azaz az Internetes világban a honlapunkkal fognak a látogatók azonosítanak bennünket, ezért igen fontos a megjelenés, a weboldalunknak tetszetősnek kell lennie.
A kapott szövegek, videók, képek és az Ön igényei alapján megtervezzük a honlap megjelenését, amit aztán mindaddig csiszolgatunk, míg az Önnek meg nem felel. Akiknek nincs elképzelése a leendő weboldala kinézetét illetően, annak megtervezzük a saját elképzelésünk szerint a honlapját.

 

VII. Weboldal, webáruház fejlesztése, keresőoptimalizálása

Ha a design megfelelő, akkor elkészítjük a honlap működő felületét az előzetesen kiválasztott modulokkal együtt (hírlevél feliratkozás, regisztráció, árajánlatkérés, megrendelőlap, stb.). Elkészítjük a menüpontokat és az almenüket.

Ha már teljesen működőképes a honlap, akkor az előzetesen egyeztetett kulcsszavakra optimalizáljuk a weboldalukat, webáruházukat.
Egy jól optimalizált weboldal, webáruház egy (vagy több) adott kifejezésre, kulcsszóra a találati lista első oldalán, optimális esetben pedig akár az első 3 helyen szerepel.

 

VIII. Honlap, webshop tesztelése

A weblapot, webáruházat mi már a fejlesztés közben is teszteljük. Neked is van lehetőséged arra, hogy a leendő weboldaladat, webshopodat már a készítése közben is teszteld, így az éles használat előtt már megtanulhatod, hogy hogyan is kell kezelni.

CMS rendszereknél az adminisztrációs felület használata nem túl bonyolult, nem kellenek hozzá programozási ismeretek. Ha még sem menne vagy nincs időd arra, hogy magadtól megtanuld, akkor betanítást is tudunk biztosítani.

 

IX. Weboldal, webáruház élesítése, üzembe helyezése

A weblap, webshop ekkor már teljesen mértékben üzemel, a látogatók, vevők, felhasználók számára elérhető, használható.

Azt tudni kell, hogy a munkálatok itt még nem érnek véget , de ezek a honlap működésében , üzemelésében nem okoznak zavart.

 

X. Weboldal, webáruház statisztika (opció)

A weboldalra, webshopra érkező látogatók viselkedését- mennyi ideig vannak a honlapunkon, hány oldalt néztek meg, milyen honlapról érkeztek, milyen a visszafordulási arányuk és hol van ez, kik a visszatérő látogatók, hány látogatóból lett feliratkozó, hány feliratkozóból hányan vásároltak…. – érdemes nyomon követni, hisz ennek segítségével tudjuk korrigálni, javítani az értékesítési folyamatainkat. Ha nem jók a statisztikák, az jelzés, hogy változtatni kell. Igény esetén megmutatjuk a Google Analytics statisztikai modult és a használatát. Ha nincs erre időd, akkor kivonatokat tudunk készíteni és küldeni neked – árajánlat és szerződés ellenében.

 

XI. Honlap, webshop üzemeltetése (opció)

Árajánlat és szerződés ellenében további marketing tanácsokkal segítünk a napi adminisztrációs online stratégiában, és ha nem szeretnél, vagy nincs időd, affinitása az értékesítési honlapodnak, webáruházadnak üzemeltetésére, akkor az árajánlat kérésben jelezd ezt nekünk.